11 Mart 2009 Çarşamba

Şampiyonlar Ligi 10-11 Mart

10 Mart maçlarını yorumlamak istemiyorum. Kendi çapımda değerlendirmmiştim dün maçları. Hiç biri de beklendiği gibi olmadı. Star'dan izledim Liverpool-Real maçını. Real'in bu duruma düşeceğini tahmin etmemiştim hiç. Juve'nin aldığı maçı vermesi, turu resmen hediye etmesi, Pana'nın beklentileri boşa çıkarması vs. Dün değişik bir gündü CL'de.

Bugün ise her şeyin beklenen gibi olacağını tahmin ediyorum. Barcelona'nın gol yağdıracağını, Roma'nın baskılı oynayarak düşük skorla kazancağını, ki uzatma bekliyorum bu maçta, Man Utd'nin Barcelona gibi rahat bir skorla turu gerçeceğine inanıyorum. Porto-Atletico maçından da bol gol bekliyorum. Porto tura daha yakın gözükse de, bu maçın da uzatmaya gideceği beklentisi içindeyim.

Açıkçası iddaa kuponları vermeyi de pek sevmem. Ama arada değişik sistem kuponları sunacağım buradan. Hiç biri tutmazsa eğer yorumlarınızda her şey serbest... Bugünkü sistem kuponumun tutma olasılığının düşük olduğuna inanıyorum ama yine de oynadım. Neyse, aşağıya yazıyorum. Değerlendirmesini yazamayacağım, artık çok geç oldu. Kafanıza yatarsa oynayın derim.

Barcelona-Lyon İlk Yarı Beraberlik
Porto-Atletico İlk Yarı Atletico
Man Utd-Inter İlk Yarı Man Utd
Roma-Arsenal Maç Sonucu Roma
Fulham-Blackburn Maç Sonucu Beraberlik

Şansınız bol olsun...

Hiç yorum yok: