24 Mart 2009 Salı

Formanın Turşusu

Maçlardan sonra klasikleşen ve futbolcular arasındaki arkadaşlığın pekişmesini sağladığına inandığım, yaşlandıklarında anlatacakları anılarını süsleyecek olan formaların değiştirilmesi muhabbeti çok güzel bir olay. Ama bazıları var ki bunu bile çirkefleştirebiliyorlar. İşte onlardan biri. Zaten saha içinde ve dışında kendisinin bu hareketlerine alıştık artık. Formasının turşusunu* kursun. Hayır anlamıyorum ben bu tarz futbolcuları. Sanki sen nereden geldin? 2-3 milyon kazanınca padişahın torunu mu ilan ediyorsun kendini. Sahanın yıldızı ol, formam değerli değişemem de belki anlarım. Ki bu şekilde sahanın yıldızı olmayı bırak çamuru bile olamazsın.

Vucko'yu ise yakından tanıyorum. Çok alçak gönüllü, iyi bir insan. İlk gördüğümde bundan sonra değer verilecek formaları istemesini söyleceğim.

*Formanın turşusu için terletilmesi şarttır. Tuz oranı az ise turşu olmaz. Yazık formanın turşusu bile olmayacak.

Not: "Ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim." Mustafa Kemal Atatürk

1 yorum:

bozüyük26 dedi ki...

Ayhan'dan futbolcu olsa ne olur ya . Adam olamamış bir kere . Zaten sevmiyordum kendisini iyice nefret etmeme sebep oldu bu olay .