4 Mayıs 2009 Pazartesi

Blog İdman Yurdu SOS

Denizlispor mağlubiyetinin üzüntüsüyle çıktığım maçta bekleneni veremedim. İlk yarı takım olarak çok iyi oynamamıza rağmen ikinci yarıda kondisyon eksikliğine ve kaçırdığımız pozisyonların verdiği moral bozukluğuna yenik düşerek maçı 5-2 kaybettik. Gollerimizin ikisini de kişisel becerileriyle Flying Dutchman blogundan Tuncay kaydetti. Yediğimiz ilk golde bana çarpan top kalecimiz Salih'i kontupiyede bıraktı ve ilk yarı bu gollerle 2-1 sonuçlandı. Taraftarların baskısını üzerinde hisseden hakem gole giden Tuncay'ı düşüren rakip oyuncuya kırmızı kartını gösteremedi. Maçın dönüm noktası bence o andı. Eğer o dakikada rakip 5 kişi kalsaydı sonuç lehimize olabilirdi.

İkinci yarının ilk dakikalarında rabikimiz skoru dengeledi. Son dakikalara kadar maç karşılıklı ataklarla geçerken yediğimiz talihsiz golle 3-2 mağlup duruma düştük. Yaş ortalamamızın rakibe göre yüksek olması, son zamanlarda bilgisayar karşısında oturmaktan aldığımız fazla kiloların etkisi ile kondüsyonumuzun rakibe göre düşük olması ve ilk defa birlikte oynamamıza rağmen rakibimizin yıllardır birlikte oynaması gibi etkenler birleşince oyun disiplininden koptuk. Ard arda yediğimiz gollerle 5-2 mağlup olduk. Maçın en iyileri bir çok pozisyonu kurtaran kalecimiz Salih ve iki golümüzü de atan forvetimiz Tuncay'dı. Bu turnuvaya katılmamızı sağlayan Flying Dutchman ve Blog İdman Yurdu ekibi başta olmak üzere oynayan ve izlemeye gelen herkese teşekkür ederim.

Maç çıkışında Beşiktaş yönüne gideceklerle bir taksi tuttuk. Taksiden inerken eşyalarımı unutmuşum. Taksi SOS denen bir uygulama varmış. İstanbul için takside bir eşyanızı unuttuğunuzda 0530 403 81 35 nolu telefonu arayarak genel bir duyuru yaptırabiliyorsunuz. Bugün bir duyuru yaptırdım ama sanırım bizim bindiğimiz takside telsiz yoktu. Yeni aldığım kramponlara değil de orijinal formama yanıyorum :(

Özetle bu pazar benim açımdan çok kötü geçti. Denizlispor mağlubiyeti, halı saha yenilgisi ve ardından da taksi muhabbeti. Haftaya Antalyspor'u yendikten sonra aynı tarifeyi halı saha liginde GençOsman'a da uygulayacağız. Herkesi haftaya pazar 18:20'de GençOsman maçına bekliyoruz. Dua edin de o maça kadar formama kavuşabileyim.

15 yorum:

PENNEARABIATA dedi ki...

çok geçmiş olsun çok üzüldüm. Nazar değdirdik formana galiba, inşallah bulunur.

omer26 dedi ki...

Benim için manevi değeri çok yüksek bir formaydı. Maddi kayıplar önemli değil de manevi kayıplar insanı çok üzüyor.

ziggytheking dedi ki...

Kaybına üzüldüm. Benim de var öyle manevi değeri yüksek bir formam. Bilmem hatırlar mısın geçen sene finalde maçtan sonra yukarıdan meşale yağmıştı. Onlar yüzünden üzerinde küçük yanıklar bulunan bir taraftar forması. Umarım bulabilirsin ve diğer maçta başarılar :)

omer26 dedi ki...

İyi dileklerin için teşekkür ederim ziggytheking. Hatırlamaz mıyım? Ama ben yukarıda olduğumdan o geceyi zararsız atlatmıştım :)

UzunPaslar dedi ki...

mağlubiyet neyse unutulur da formanın kaybı gerçekten kötü olmuş.

blog idman yurdu olarak diğer maçlarda sizden galibiyet bekliyoruz! aslında galibiyet değil de iyi futbol olsun yeter:D

Özgür Ersöz dedi ki...

ömer, geçmiş olsun.. forma konusunda eğer maça kadar edinemezsen haber ver, seni formasız bırakmayalım.. ;)

varol döken dedi ki...

ömer selamlar,

ben orada olsaydım, formayı da unutturmazdım, golleri de yedirtmezdim:)

pazar günü her şey çok farklı olacak, formanın yerini tutamasa da manevi boşluğu dolduracak bir maç olacak inan buna...

bizler inandık, taraftar da inansın, sizin için bu maçı alalım!

varol döken dedi ki...

bu arada ömer perşembe günü beyoğlu kampı için mailine bakıp cevap yollarsan sevinirim...

Bülent Gürsoy dedi ki...

Formayı üzerine geçirmemesi gerekenlere inat, yatarken bile üzerimizden çıkarmamak gerektiğini bir kez daha görmüş olduk. Umarım bulunur ama böylesine değerli bir şeyi bulup da verecek çıkar mı acaba merakla haberi bekliyoruz.

Tuncay kardeşimi de ayrıca kutlarım. Göbeği erit Tuncay o ne hal. Şener'e mi özeniyorsun ne yapıyorsun anlamadım :)

omer26 dedi ki...

Bugün yeniden aradım merkezi. Anonslardan sonra dönen olmamış. Büyük ihtimalle deepman maç için bana formasını verecek.

scapula dedi ki...

Ömer çok geçmiş olsun ya...

Ama dedim ben sana bagaja gerek yok diye. :)

omer26 dedi ki...

Sağol Atahan sen söylemiştin ama dinlemedik işte :) Neyse artık ikinci maçımıza konsantre olmanın zamanı geldi.

Adsız dedi ki...

Sıkma canını, benim canım kardeşim, giden forma olsun, kaybedilen 3 puan olsun. Ya kendini unutsaydın o takside ben sensiz ne yapardım..

tunchay dedi ki...

Bülent abi, aşkolsun ne göbeği ya. Bu 10 kilo vermiş halim, bunun da altını çizelim.

omer26 dedi ki...

Atilla kendimi unutursam yazımdaki telefon numarasını ararsın artık :)