13 Nisan 2009 Pazartesi

Formanın Uğurlusu

Bu sene takımımızın şimdiye kadarki maçlarda kullandığı 4 çeşit forma var. Bunlar Parçalı, Çizgili, Kırmızı ve Beyaz formalarımız. Bu formalarımızdan şimdiye kadar ligde oynadığımız 27 maçın 19'unda PARÇALI forma giymeyi tercih etmişiz. Geri kalan maçların 4 tanesinde BEYAZ, 3 tanesinde ÇİZGİLİ ve 1 tanesinde KIRMIZI formaları giymişiz.

Enteresandır Parçalı formayı o kadar giymemize rağmen galip gelemediğimiz ilk 3 lig maçının hiç birinde Parçalı formayı tercih etmemişiz. 2 beraberlik ve 1 mağlubiyetimiz var bu maçlarda. Daha sonra üst üste 6 maçta Parçalı giyen takımımız tek maçta mağlup olurken, bu seriden sonra giyilen Beyaz formayla çıktığı maçta 2-0 ile Ankaraspor'a yenilmiş. Bu maçtan sonra ligin ikinci yarısına kadar galip gelmekte zorlanan takımımıza yine Parçalı forma şanslı gelmiş. 6 maçın 4'ünde Parçalı forma giyen takımımız bu maçlarda 1 galibiyet ve 2 beraberlik almış. Ligin ikinci yarısıyla beraber Parçalı forma saplantı haline gelmiş takımımızda. Oynanan 11 maçın 9'unda Parçalı forma giyen takımımız, kalan iki maçın birinde Beyaz diğerinde ise Çizgili'yi tercih etmiş. İkinci yarıda Parçalı ile çıkılan maçların 4'ünü kazanıp 2'sinde beraber kalıp 3'ünde mağlup olmuşuz. Çizgili ile çıktığımız Hacettepe deplasmanından beraberlik, yine Beyaz ile çıktığımız Kocaeli deplasmanından mağlubiyetle ayrılmışız.

Diğer yandan Çizgili formayı sadece Ankara takımlarına karşı giymişiz ve bu 3 maçtan sadece Hacettepe ile oynanan maçlardan aldığımız beraberliklerle ancak 2 puan çıkartabilmişiz.

Beyaz forma ile çıktığımız 4 maçtan ise sadece 1 puan çıkartabilmişiz. Ligin ilk maçı olan İBB maçında Beyaz giyen futbolcularımız buradan beraberlik almış, Gençler, Trabzon ve Kocaeli deplasmanlarından da mağlubiyetle ayrılmışlar.

Kırmızı formamız ise tamamen yabana atılmış durumda. Sadece bir maçta giydiğimiz bu forma da bize uğurlu gelmemiş. Sadece Beşiktaş deplasmanında giyilen bu forma ile takımımız 2-0 mağlup olmaktan kurtulamamış.

En çok giydiğimiz forma olan Parçalı formayla ise takımımız adeta kendini bulmuş. İçeride oynanan 13 maçta giyilen bu forma ile takımımız 6 galibiyet, 5 beraberlik ve 2 mağlubiyet almış. Deplasmanda pek tercih etmediğimiz Parçalı forma ile ise 2 galibiyet, 1 beraberlik ve 3 mağlubiyet almışız. Toplamda 19 maçın 8'inde galip geldiğimiz bu forma ile takımımız adeta sahalarda esmiştir. Topladığımız 33 puanın, 30'unu kazanırken futbolcularımızın sırtında Parçalı forma vardı. Ayrıca en farklı galibiyetimizi 6-1 ile İBB karşısında alırken yine bu forma ile kazanmışız.

Artık siz uğur mu dersiniz, şans mı dersiniz bilemem ama ben her maça çıkışımızda ilk dikkat ettiğim forma oluyor. Kocaeli deplasmanında umutsuzluğa kapıldıysam bundandır, El Saka'nın atılmasından değil, GS deplasmanında umudumu kaybetmediysem de yine inandığım bu uğurdandır. Ben bu formanın uğuruna inanıyorum...

Oynadığımız maçlar ve giydiğimiz formalar:


LİG

İBB (D) BEYAZ 0-0
HACETTEPE ÇİZGİLİ 0-0
GENÇLER (D) BEYAZ 1-3
SİVAS PARÇALI 2-2
KAYSERİ (D) PARÇALI 0-1
KOCAELİ PARÇALI 2-1
BURSA (D) PARÇALI 2-1
GS PARÇALI 4-2
FB PARÇALI 2-2
ANKARA (D) ÇİZGİLİ 0-2
A.GÜCÜ PARÇALI 1-3
BJK (D) KIRMIZI 0-2
DENİZLİ PARÇALI 4-3
ANTALYA (D) PARÇALI 0-0
KONYA PARÇALI 0-0
TS (D) BEYAZ 1-2
G.ANTEP PARÇALI 1-1
İBB PARÇALI 6-1
HACETTEPE (D) ÇİZGİLİ 2-2
GENÇLER PARÇALI 0-0
SİVAS (D) PARÇALI 0-1
KAYSERİ PARÇALI 1-0
KOCAELİ (D) BEYAZ 0-1
BURSA PARÇALI 1-2
GS (D) PARÇALI 1-0
FB (D) PARÇALI 1-2
ANKARA PARÇALI 2-0

KUPA

BURSA PARÇALI 0-2
TOKAT (D) ÇİZGİLİ 1-1
A.GÜCÜ PARÇALI 2-1
FB (D) PARÇALI 0-3

9 yorum:

Adsız dedi ki...

http://degajman.blogspot.com/2009/03/hangi-es-es-formasi.html

daha özgün icerikler bulmayi deneyin...

Özgür Ersöz dedi ki...

Bu forma yorumun kesinlikle doğru.. Bir diğer uğur da bana göre BKŞ'den Türker isimli arkadaşımız.. Tribünde izlediği tüm maçları kazandık bu sezon.. FB maçına yetişemediği için giremedi ve nasıl kaybettiğimiz biliniyor.. Talihsizlik bana göre Türker'in maça girememesiydi.. Batıl inanç mı dersiniz totem mi bilemem ama ben bu forma & Türker ikilisine inanıyorum =)

deepman dedi ki...

@degajman

Gayet güncel bir yazı. 27. haftanın ardından yazılmış ve kanımca güzel bir konuya değindim. Siz kendi blogunuzda yazdınız diye bize yasak mı geldi? Kaldı ki ben sizin blogunuzu şahsen takip etmiyorum. Diğer yandan bugün yazılan İstanbul derbisi maçıyla ilgili birbirine benzeyen yorum ve fotolarla süslü yazılar da mı özgün değil? Sizin söylediğiniz buna çıkar.

Şunu da belirteyim ki ben sizden daha eski bir blogcu olarak emin olun etik konusunda sizden daha duyarlıyım.

Bence siz yazmaya devam edin, korkmayın sizden kimse bişey çalmaz...

Saygılar...

Adsız dedi ki...

en azindan su ortadaki geriden geliyorsun Deepman :)

ben seni hayranlarinla basbasa birakayim en iyisi.

deepman dedi ki...

en iyisi öyle yapınız..
yıl sonunda da yapacağım aynı istatistiki bilgiyi. Önemli olan ne zaman yapıldığı değildir. ne kadar özenli yapıldığıdır. çünkü bu bir istatistiki bilgidir. Rastgele yorum değildir.

iki yazı arasında uğraş, özen ve bilgi olarak dağlar kadar fark vardır. Tek ortak yan sayılardır.

Hala sizi anlamış değilim. Bu blog sizinkine rakip oalrak açılmadı, keza destek olmak için açıldı. İstanbul emparyalizmine akrşı ayakta durabilmemiz için ortak hareket etmemiz gerekirken, siz burada eleştirilerinizi doğrudan bize yönelterek kendinizi üste çıkarma çabası içindeiniz.

Eğer bu tutumunuzu doğru analiz ettiysem amacınız Eskişehirspor'u yukarlara taşımak değil sadece kendinizi tatmin edip daha iyi olduğunuzla övünmektir.

Bu bolga yazı yazan ehrkes Esesi için kalbiyle yaşayan insanlardır. Hiç birinde art niyet olmadığı gibi iyi niyetini her yerde sizin de reklamınızı yaparak yansıtmışlardır.

Tekrar saygılar...

deepman dedi ki...

Bu arada sadece gördüğümü söyleyeceğim. Listenizden bizi silerek analizimi de doğrulatmış oldunuz.

Ne oldu? bi çekememezlik sezinledim, doğru çıktı.

Adsız dedi ki...

4-5 kisi bir araya gelip yazdiginiz ve okudugunuz sitenizin neyini cekemeyecegimi soyler misin? ortada bir yarisma mi vardi?

Kaldi ki o ekipteki diger elemanlara soyledigim bir tek kelime yok. Yukariya dönüp yazdigin yorumlarina bakarsan cok buyuk bir hazimsizlik icinde oldugunu gorursun. Rahatla biraz... benim ne reklama ne de musteriye ihtiyacim var. O site bir ticarethane degil.. bunun icin bir ekip kurmusta degilim gorebildigin gibi. Kafama estikce hizli bir sekilde yaziyorum... isteyen de okur. Eger sen de gercekten cok "deep" bir "man" isen bunun boyle oldugunu anlaman lazimdi.

Siteniz listeden kaldirildi cunku acikalamalarinda samimiyetini yeterli bulmadim. Blog aleminde olay budur. Hoslanmazsan listeden cikarirsin.

Bu arada madem takip etmiyorsun o siteyi bu detaylari nerden biliyorsun? Siz de kaldirin olsun bitsin...

kolay gelsin size...

deepman dedi ki...

siz ilk eleştirinizle amaçaladığınızı şimdi kabul etmiyosunuz. lafınızdan geri dönmeyin. eleştiriniz apaçıktır ki bunu ben yazdım sen niye yazıyorsun, niye kopyaşıyorsun demektir. ben de dedim ki görmedim takip etmiyorum sizin yazılarınızı.

açıklama zorunlulugum yok ama boyle vurkaç yorumalr yaparak kendini haklı çıkarma çabanın heba olduğunu okyanlar görüyor.
ayrıca şunu da çok iyi görüyorlar: eskişehirspor için birşeyler yapmaya çalışan bu gençlere köstek değil destek olmalısınız. siz hala köstek olma çabasındasınız.

Biz Esesimiz için sizin blogunuzu bile kaldırmayız ama keşke herkes biz gibi olabilse.

tebrikler size valla. büyük alkış...

omer26 dedi ki...

Ben ESESli kim olursa olsun blogunu listemde yayınlamaya devam edeceğim. Sizin blogunuz da benim blogumdur. Siz blogunuzu yayınlamaya devam ettikçe o blog izlediğim bloglar arasında yerini alacaktır. İster güncel olsun ister olmasın, ister benzer içerikte olsun ister özgün olsun sizi takip etmeye devam edeceğim. Davanızda başarılar dilerim. Camiamıza yararlı başlıklar atmanız dileğiyle...