9 Nisan 2009 Perşembe

Batuhan'ın cezası

Medyada durmadan farklı şeyler söyleniyor. Batuhan'ın neler yaptığıyla, verilen cezayla ilgili. Hatta Fanatik'te yine bu konuya gönderme yapılarak Engin Baytar'ın Fenerbahçe maçı devre arasında isyan ettiği haberi bile yayınlandı. Artık bu konuya bağlanmadan Eskişehirspor haberleri yapılmaz oldu. En son ligtv'de canlı yayına katılan Batuhan ise Rıza Hoca dışında Beşiktaş takımı ve taraftarından özür diledi.

Bir önceki yazıda forumumuza gönderdiği özür ile Eskişehirspor taraftarından özür dileyen Batuhan, sanırım istediği tepkiyi alamamış olacak ki bu sefer de Beşiktaş seyircisine oynamış. Forumdan takip ediyorum sürekli başlığı ve Batuhan'ın açıklamalarının yeterli görünmediği kesin. Ayrıca herkesin kesin bir fikri var ki geçici olarak takıma gelmiş birinin böyle bir sorunla takımın huzunu bozmaya kalkması hiç bir şekilde affedilmemeli. Affetmek belli bir yere kadar da olabilir tabi ama bu vakitten sonra Batuhan'ın futbolcu olarak Atatürk'te sahaya çıkması artık imkansızdır. Ben kendime soruyorum, eğer Batuhan bu formayı tekrar giyerse acaba bu taraftar napar? Açıkçası korkuyorum. Büyük bir hayal kırıklığı oldu taraftarda da Rıza Hoca'da da.

150bin TL ceza keser mi bu çocuğu bilmem, ama Rıza Hoca'nın söylediği gibi futboldan uzaklaştırılarak cezalandırılması büyük ders olacaktır Batuhan'a. Bundan sonrası artık canlı yayında özür dilediği Beşiktaş camiasının işidir. Yalnız dikkatimi çeken her Beşiktaşlı'nın Batuhan'ı bağrına basması meselesi enteresandır. Acaba Beşiktaş'ta oynarken, şampiyonluk maçlarından olan Fenerbahçe derbisi öncesi Batuhan'ın aynı şeyi yapması sonucu ne tepki verirdi Beşiktaş taraftarı? Bağrınıza basardınız de mi yine? Neyse, ben direk onlara soruyorum kendim cevaplamayacağım.

Hiç yorum yok: