7 Nisan 2009 Salı

Batuhan Karadeniz'in Ağzından


Ben Batuhan Karadeniz,

Amacım hatamı bastırmak degil, siz yüce ESESlilere sesleniyorum;

Hatalı olduğumu kabul ediyorum. Sizlerin affına sığınıyorum ve sizin en çok hakettiğinizi düşündüğüm için, olayı benim ağzımdan dinlemek isteyen basından önce sizlere anlatmak istiyorum.

Otelin personel girişinden çıktım. Sabah çok uyumuştum, gece de uyku tutmadı ve sadece bir anlık gafletle aklıma şeytan girdi. Normalde insan yapmak istemediği bir şeyi , bir anlık gafletle yapar ya, oyle birseydi benimki. Saat 3'te çıktım otelden ve aynı yerden geri döndüm ve yattım, olay budur. TV'de gösterilenler ise Çarşamba maç sonrasi Zorba'da yapılan çekimdir. Ben maç öncesi Blackk adlı yerdeydim.

Sizin affınıza sığınarak yazıyorum, her birinizi ayrı seviyor ve saygı duyuyorum. Bu bir savunma değil, sadece siz hak edenlerin bilmesi gerekenlerdir.

Sizlerden, camiadan, futbolcu arkadaşlarımdan özür dilerim.

Eseses Kikiki

Kaynak: www.eskisehirspor.com
Yorumsuz...

Hiç yorum yok: