12 Şubat 2009 Perşembe

Dişi Şimşekler

Dişi Şimşekler, Eskişehirspor'umuzun ateşli taraftarlarından yeni bir oluşum. Bayan taraftarlarımız kendilerini daha iyi ifade edebilecekleri bu oluşum için kolları sıvamışlar. Tüm bayan taraftarları bir çatı altında toplamak için ilk kıvılcımı çakmışlar. Gaziantepspor maçından itibaren Nefer-Kızılcıklı tirbününde takımımızı desteklemeye başlamışlar. Hiç bir taraftar grubuyla bağlantısı olmayan Dişi Şimşekler, içeride ve dışarıda takımı her şartta desteklemeyi de misyon edinmişler. Ayrıca işin resmiyete de dökülmesi bir oluşum için önemli bir adım. esesfutbol.com sitesinde, Dişi Şimşekler Bayan Taraftar Grubu Başkanı Merve Çebi, oluşumun amacının; süper lig kalitesinde olan takımımızı, süper lige yakışır bir şekilde desteklemek ve asla yalnız bırakmamak olarak açıklamış. Açıkçası böyle bir amaç için kurulan bu gruba, kaç tane Anadolu takımının sahip olduğunu bilmiyorum. Belki de ilk ve tek bizimkiler. Umarım her zaman Anadolu'ya örnek olduğumuz gibi, bayan taraftarlarımız da Anadolu'ya örnek olacaktır. Ben böyle bir oluşum kurulduğu için bayan taraftarlarımıza teşekkür ediyorum. Takımımızı ve Eskişehirsporlular'ı en iyi şekilde temsil edeceklerinden şüphem yok.

Oluşum içinde yer almak isteyen bayan taraftarlarımız için yazışma adresini aşağıya yazıyorum. Her türlü bilgiyi de buradan alabilirler.

disisimsekler@gmail.com

Hiç yorum yok: